Ewa Leśniewska Van Hoyden

Ewa Leśniewska Van Hoyden

Cześć ! Trochę mnie tutaj nie było ostatnie cztery dni spędziłam bardzo intensywnie na Fashion Weeku w Łodzi . Bardzo się ciesze ze mogłam uczestniczyć w tak wielkim przedsięwzięciu . Dowiedziałam się wieczorem w dzień moich urodzin ze mogę tam iść nie wąchając się od razu się zgodziłam. Przyznam się ze było to moje marzenie od dobrych kilku lat żeby iść Fashion Week .Dzisiaj chciałam pokazać wam jednego z moich faworytów jeśli chodzi o kolekcję. Myślę, że dzisiaj w modzie stawia się na coraz dziwniejsze stroje w których przeciętni ludzie boją się wyjść na ulice . Przynajmniej boją się opinii ludzi którzy mogą komentować a moim zdaniem kolekcja Van Hoyen była czymś innym została stworzona dla młodego pokolenia . Moim zdaniem projektantka wczuła się i pokazała jak mogą modnie ludzie chodzić nie na wybiegu ale na ulicy . Jestem dumna że mamy tak dużo zdolnych i kreatywnych ludzi u nas w kraju tylko szkoda że nie wszyscy o tym wiemy. Zostawiam was ze  zdjęciami z pokazu mam nadzieje , że też wam się spodoba. Jestem zachwycona i powtórzyłabym jeszcze raz to wydarzenie. 

















1 komentarz:

  1. Super post, ciesze się ze udało ci się tam być <3

    OdpowiedzUsuń